Procedura reklamacyjna:
Przed odesłaniem reklamowanego produktu do serwisu należy pobrać formularz zgłoszenia serwisowego, wypełnić i wraz z reklamowanym produktem przesłać na poniższy adres. Prosimy o dołączenie kserokopii karty gwarancyjnej i/lub dowodu zakupu. Reklamowany produkt należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu.

Pobierz formularz zgłoszenia serwisowego: zgl_serwisowe.pdf

Przesyłki należy kierować na adres:

Peiter Automatic
Dział serwisu
ul. Słoneczna 223A
05-506 Lesznowola

Przesyłki bez wypełnionego zgłoszenia serwisowego nie będą naprawiane do momentu dostarczenia do nas brakujących dokumentów. Przesyłki bez kserokopii dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej będą z góry uznawane za pozagwarancyjne, a ich naprawa będzie płatna.

Klient wysyła towar na swój koszt, po uzasadnionej reklamacji odsyłamy naprawiony sprzęt na swój koszt na adres podany w zgłoszeniu serwisowym. Dokładamy wszelkich starań, aby naprawa przebiegła sprawnie i aby jak najszybciej dostarczyć Państwu działający towar.

Kontakt z Działem Serwisu:

serwis@peiter.pl
tel. kom. +48 513 153 944

© 2013 Peiter Automatic, All Rights Reserved / Wszelkie Prawa Zastrzeżone
O firmie | Oferta | Nasze realizacje | Serwis | SKLEP online | Allegro sklep | Kontakt