tel./fax: +48 46 862 34 88
tel.kom: +48 603 333 797
serwis: +48 513 153 944
zamowienia@peiter.pl
biuro@peiter.pl
serwis@peiter.pl
Procedura reklamacyjna:
Przed odesłaniem reklamowanego produktu do serwisu należy pobrać formularz zgłoszenia serwisowego, wypełnić i wraz z reklamowanym produktem przesłać na poniższy adres. Prosimy o dołączenie kserokopii karty gwarancyjnej i/lub dowodu zakupu. Reklamowany produkt należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu.
Pobierz formularz zgłoszenia serwisowego: zgl_serwisowe.pdf
Przesyłki należy kierować na adres:
Peiter Automatic
Dział serwisu
ul. Słoneczna 223A
05-506 Lesznowola
Przesyłki bez wypełnionego zgłoszenia serwisowego nie będą naprawiane do momentu dostarczenia do nas brakujących dokumentów. Przesyłki bez kserokopii dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej będą z góry uznawane za pozagwarancyjne, a ich naprawa będzie płatna.
Klient wysyła towar na swój koszt, po uzasadnionej reklamacji odsyłamy naprawiony sprzęt na swój koszt na adres podany w zgłoszeniu serwisowym. Dokładamy wszelkich starań, aby naprawa przebiegła sprawnie i aby jak najszybciej dostarczyć Państwu działający towar.
Kontakt z Działem Serwisu:
serwis@peiter.pl
tel. kom. +48 513 153 944